Lillpite.

Hej allihopa!
Sitter nu här hemma i lägenheten igen efter en shoppingrunda och mat på stan med Johannes.
I övrigt har jag faktiskt inte hjort någonting alls idag förutom att jag ahr packat en väska med partykläder och varma kläder skor, smink och annat som jag ska ta med mig till Lillpite ikväll.
Jag åker iväg kring halv 6 ungefär till Therese och sen börjar vi väl kicka igång skulle jag tro!
Det blir vin ikväll för ovanlighetens skull, de är gott men ingenting jag dricker ofta.
Ser fram emot denna kväll och tror att den blir hur kul som helst och sen imorgon kan jag vakna och vara glad för då firar jag och Johannes 6 månader. Gud vad tiden går, men de känns dock som att vi varit tillsammans i minst ett år eftersom att vi bor ihop och har gjort mycket tillsammans sen vi träffades.
Det blir en bra dag och kväll imorgon också skulle jag tro, eller jag vet det rättare sagt. Kvällen blir full i mys och vid 7 tiden så ska vi fara och se trollkarlen claes- sjätte sinnet i christina salen. Så grymt kul och spännande kommer de bli!!
Nu ska jag dock tänka på ikväll och göra mig i ordning litegrann.
Ha det gött!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0