Sjukling

Hej allihopa!
Sitter här hemma nu och är sjukt, inge roligt alls kan jag känna och det är verkligen de värsta som finns.
Ska vara hemam från jobbet imorgon också så jag återhämtar mig.. Känner mig helt sliten och varit trött hela dagen och somnat i soffan fram och tillbaka, levt på alvedon kallsvettats, haft huvudvärk och världens förkylning. Dessutom så har jag sovit 13 timmar inatt bortsett från när jag vaknade inatt och bara låg och nös och hostade utan att kunna somna om igen.
Jobbar nu nästa gång på Tosdag iallafall så jag hoppas att jag har återhämtat mig fram till dess så kan jag jobba igen!
Jag trivs inte alls med att bara vara hemma en hel dag och sedan att vara ensam hemma och sjuk måste ju vara ännu värre. Fyfan!
Har iallafall beräknat att jag inte har varit sjuk på typ 5 månader så jag är ju inte sjuk ofta iallafall. Tur det!
Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla färdigt gossip girl och bara slappna av!
I övrigt så längtar jag efter min lön på Fredag och midsommar i helgen, kommer bli awesome så fort man får upp nå planer på schemat för som de ser ut just nu så vet jag inte alls vad jag och Johannes ska göra. Hoppas han har nå planer inför helgen!
Ha de gött.
PUSS

Lite bilder från i helgen då det festades endel. Den var bra iallafall!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0