Åhno!

Hej hallå!
idag så har jag inte gjort mycket alls egentligen. Jag har varit på promenad en ganska lång bit, tog över en timme och jag tänkte mycket under den promenaden kan jag säga. Jag hörde inte ens hälften av alla låtar som spelades i mina öron från telefonen.
Nej det är mycket att tänka på nu känner jag men ingen stress för det. Bara ta det som de kommer!
Har iallafall varit trött hela dagen idag, blir ju helt fel när man somnar den tid som jag somnat de senaste nätterna. Eller snarare mornarna..
Jag har iallafall vilat ett tag, egentligen alldeles för länge för jag vaknade av att alla ringde och skickade sms hela tíden och när väl min telefon slutat så började det på Johannes telefon. SÅ vi vaknade tillslut och nu är klockan över närmare halv 12.. Inte sådär jätte frän tid att vakna på för nu kommer jag väl somna samma tid idag också.. Vill verkligen inte det!
Nååja, det är bara att lägga sig och kolla några avsnitt vampire diaries, kanske nått avsnitt av arga snickaren och självklart äta chips bara för att det är så sjukligt gott och för att jag har huvudvärk och jag förtjänar de.
Ha det gött!
Sovgott.

hihi. Mini Sandra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0