Arvidsjaur.

Hej allihopa!
Haft en helt underbar, ledig helg i Arvidsjaur med mina fina vänner!
Vi kom hem igen igår på kvällskvisten och då var vi alla rätt så trötta tror jag men kul har vi haft så det var de värt, helt klart!
Jag har nu varit ledig från jobbet ändå sedan i Torsdags så jag känner mig lite avslappnad och slö, men jag ska nu snart fara iväg igen och jobba mellan 15-19.30 och då kommer jag att jobba iprencip hela veckan lång förutom på Onsdag när jag är ledig igen och i helgen när jag jobbar mellan 9-16.30 och 11-16.30!
Med andra ord så har jag ingen vidare helg nästa helg, men inte gör det ju någnting. Känner att jag varit ledig färdig nu för ett tag framöver. Man blir så bortskämd med ledighet annars!
Nu var det dax för min del att slänga i mig nå mat, borsta tänderna och sticka till jobbet!

Ett litet smakprov från helgen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0