bla..bla..bla!

Haha okej, jag erkänner.. Detta sög, hårt.
Jag vann ju som jag talade om tidigare idag
MEN... kul att det inte alls var en fruktkorg full med innehåll som jag vann.. Kul att det var ett paket och kul att paketet innehöll shampoo, tvål och en deo . FÖR MÄN.....
Jag blev ju helt deprimerad eftersom att jag typ är som ett barn när det gäller att öppna presenter. Blir typ helt lyrisk och sen när jag väl har öppnat skiten så innehåller den detta! jag känner mig inte alls nöjd men jag vet en som blev de iallafall- MIN KÄRA SAMBO som självklart fick de av mig eftersom att jag inte alls känner för att gå runt och lukta man.
Jag blev ledsen, iallafall lite. Eller? Nej, kanske inte men jag som tyckte att de skulle bli så spännande också får Johannes presenten och inte jag. Han var iallafall söt, han tyckte synd om mig och kom hem med en tidning, chips och en trisslott som jag föresten vann 25 kr på så nu har jag 150 kr i lottvinst i min börs som bara ligger där!
Kanske borde köpa nya lotter innan operationen som föresten är om en vecka, har ingen som helst lust till de. Fan också vad ont jag kommer ha, kommer förmodligen att plågas.
Fan vad jag gnäller, okej jag ska lägga av . Jag känner mig bara fett ensam just nu, Johannes jobbar natt och jag har ont i magen, brösten och gud vet vad. Tror jag har pms också! Japp så är de nog.
Ha det nice.
Bye!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0