Fin vecka!

Heihei!
Min vecka har varit jätte oerhört bra och min helg också.
Jag var nykter heela helgen som sagt och jag känner mig mera utvilad än på länge!
I veckan så har jag faktiskt hunnit med mycket fast det bara är Onsdag idag .. Jag har hunnit jobba, hunnit vara med Matilda i två dagar, hunnit träna, hunnit gå på stan i två dagar, hunnit ha myskvällar med Johannes och sist men absolut inte minst så har jag sett breaking dawn tillsammans med Anna. Ni vet den nya twilight filmen som garanterat ingen har missat?? Kan ju iallafall tala om att den var så sjukligt bra och spelades i omkring 2 timmar.
Jag och Anna såg den inatt på premiären och det var så sjukt mycke folk och kostade 110 kr per biljett.
Den var VERKLIGEN värd alla pengarna och jag hade kunnat se den flera gånger om.
Idag har jag varit ledig och därför ätit lunch med Matilda på ängeln och sedan gick vi hem till henne och drack glögg och pratade. Det var mys!
Nu sitter jag i soffan och ska kolla lite big bang theory och sedan gå vidare vid 7 halv 8 till Nodo för att ha en liten tjejkväll med Anna!:)
Denna vecka kan inte bli så mycket bättre än vad den redan har varit så jag hoppas att det håller i sig veckan ut. Men jag kan jú inte tänka mig annat, dels för att jag är ledig efter klockan 14 på Fredag och hela helgen lång och sedan för att jag har köpt hem lite nya klädesplagg som ska bäras både ikväll och i helgen.

A-w-e-s-o-m-e!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0