Fredag!

Hej allihopa!
Ville egentligen bara kika in för att säga godmorgon.  Men då kan jag ju lika gärna sitta kvar och skriva lite till.
Idag är det ÄNTLIGEN fredag igen och den dagen sm jag har väntat på hela veckan nu!
I helgen så är jag nog troligtvis Ledig och helgens schema är redan lagt isåfall.. Och jag som brukar vara aningen impulsiv när det handlar om helger..
Ikväll så blir det iallafall fest tillsammans med mina kära vänner och det tror jag utan tvekan kommer att bli fantastiskt roligt!
Slutar klockan 14 och ska då gå på stan med Anna, köpa lite grejer till lägenheten och sen ska vi hem till henne och hon ska då sminka sig själv, mig och Nastja inför ikväll! Hon är så otroligt duktig min Anna.♥
Imorgon så åker jag till Luleå och umgås med Lena, som jag alltid har så trevligt tillsammans med. Men vad vi ska hitta på det har jag ingen som helst anintg om men nånting roligt blir det ju iallfall.
Hörrni, nu börjar jag!
Så jag måste dra mig vidare till jobbet.
Ha det gött
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0