liiite shopping blev de väl..

hej allihopa!
Nu har jag varit på stan med Sofia och Johanna. Vi började med att gå några rundor igenom arffärerna och sedan gick vi och fikade på café Piteå! Jag åt min älskade räkmacka som jag har längtat efter och till de självklart en coca cola också.
Jag som egentligen inte hade tänkt shoppa annat än julklappar köpte en ettårs present till Johannes, en skinnjacka, uggs, mera julpynt, nya gardiner till mig själv, en julklapp till Melker & en julklapp till Lovis. Så av allt detta så var bara ettårspresenten till Johannes och julklapparna till Melker och Lovis planerade. Tror bestämt jag är en shoppaholic eller något liknande för jag kan verkligen inte hålla fingrarna ur styr.. Helst nu när jag vet att jag inte har några mer räkningar att betala denna månad och ska operera mig på Måndag. tror att det är litegrann av tröstshopping egentligen.. hehe. ;>
Nu har jag iallafall kommit hem och ska provhänga upp gardinerna sen när Johannes har åkt iväg och jobbat, känner inte riktigt att jag orkar just nu för jag hade tänkt lägga mig och vila ett tag när jag har sovit så lite inatt.
Nu ska jag mysa i sängen framför några avsnitt vampire diaries och kanske ta mig en tupplur.
Ha det gött!
PUSS
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0