Måntag!

Hej allihopa!
Jag kan inte riktigt räkna ut varför denna helg som precis varit gick så otroligt fort? Ja nu är det ju Måndag igen och bara början på en ny vecka, dvs hela 5 dagar kvar till nästa helg.
Min helg har helt klart varit bra, mycket bra har den varit och jag har haft en variation mellan party och film, mys!
I Fredags så festade jag tillsammans med Matilda , Anna och en massa fler först hemma hos Thomas och sedan gick vi ut på challenge och fortsatte där.
Kändes väl inte som att det blev så farligt sent egentligen men sen gick vi hem hit till oss och var vakna ett tag till. Vi drack ju ingenting här men de kändes som att klockan var rätt så mycket innan vi tillsist somnade.
I Lördags så åkte jag till Luleå och hade myskväll med Lena , Frida och Wilma, vi såg tre olka filmer och vi gick inte och la oss förens klockan var kring 5-6 någon gång! Men de var mys.
Igår så blev vi bjuden på middag hos mamma och pappa tillsammans med dom, Linda, Anton, Jepser, Sandra, Melker och Lovis. Therese och Jugger har bestämt sig för att dom inte tycker om köttsoppa så dom valde att inte komma dit och äta. Det är ett dumt påhitt kan jag tycka för köttsoppa är ju faktiskt bland det godaste, om ni frågar mig.
Nu i helgen så ska jag vara nykter igen, precis som för två helger sedan, det var så otroligt skönt och jag har redan planer till i helgen .
På Fredag så ska jag vara fyllechaffis till Johannes och hans arbetskamrater och mellan mina svängar med bilen så hade jag bara tänkt ta det lugnt hemma, sitta i soffan och kolla idol, sedan försöka göra en tidig kväll.
På Lördag så åker jag tillbaka till Luleå och umgås igen. Men då har jag ingen som helst aning om vad vi ska göra denna gång men det blir garanterat något trevligt och roligt.
 SEDAN SÅ: får jag mina pengar på Torsdag så då ska jag försöka handla en massa julklappar så att de mesta är klart innan min operation den 5e. Det kommer vara jätte skönt att precis som förra året att vara ute i god tid med julklapparna så att man slipper fundera över dom och vara stressad över dom.
För det kan ju helt klart ta ett tag att hitta den perfekta julklappen till alla i familjen.

Nu ska jag hoppa i duschen och förbereda mig för jobb klockan 16!
Ha det gött.
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0