November 29- 2011

Hej hallå!
Nu är sur sandra tillbaka igen, inte lika grinig som igår dock. Tack och lov!
Inatt har jag sovit över hos Johanna eftesom att vi båda var så oerhört ensamna  igårkväll och sökte oss därför till varandra.
Vi hade en trevlig kväll/natt, hade verkligen en massa att parat om eftersom att vi inte har umgåtts på ett tag så det var mycket intressant och trevligt.
Vi har inte alls sovit många timmar inatt och nu är jag hemma igen men ska bara göra mig iordning för att gå in till stan och fika med Johanna igen. Jag känner mig trött, har fortfarande ont i magen, brösten men nu är jag även sugen på coca cola och är hungrig. Jag ska allt äta en räkmacka och där med basta!
Johannes jobbar natt inatt igen.. Fan också, vem ska jag då söka mig till? Kanske måste ta en tidig kväll ikväll så att jag inte hinner märka att jag är ensamen, typ måste lägga mig vid 19 tiden isf. Skit också, det kommer ju aldirg gå för då kommer jag vakna mitt i natten och kommer inte kunna somna om då. SÅÅÅÅ - Inte värt det!
NU ska jag dra, måste ju sminka mig litegrann ..
Ha det gött!
PUSS

åååh! de är sjukt kallt ute nu. FÖR KALLT! Jag saknar sommaren, helt klar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0