paltmiddag

Hej allihopa!
Nu har jag jobbat färdigt för idag sedan så har jag och Johannes både varit förbi min pappa och hans eftersom att det är farsdag idag.
Hos mamma och pappa blev vi bjudna på palt och det var verkligen hur gott som helst, har inte ätit någoot på hela dagen så att jag skulle vara extra hungrig men orkade trots det endast 1.5 paltar. Inte så duktigt ändå, men vi fick oss ju trotsallt en matlåda med två paltar var därifrån så då kan man ju alltid äta det imorgon!
Jag tog med mig lite fika från jobbet som var uppskattat där efter palten och som folk åt från och nästan alla syskon var samlade runt matbordet. Alla förutom Jennie som är i Göteborg och inte kan komma hem än- mycket tråkigt för henne längtar vi alla efter!♥
Hemma hos Johannes föräldrar så överraskades vi även med att Frida var där när vi kom in. Henne var det roligt att se eftersom att det inte händer så ofta nu när hon flyttat till Stockholm.
Nu sitter Johannes framför tvn och jag här framför datorn och väntar till klockan ska närma sig halv 9 så vi kan fara på bio och se jägarna 2 någon gång. Bättre sent än aldrig som man brukar säga, men jag har verkligen velat se  den sedan den kom ut på bio men jag och Johannes är inte ledig ofta samtidigt på kvällarna så då ska vi passa på idag!
 Imorgon ska jag jobba mellan 9-15 sedan step in och prata med en personligtränare efter det och sen förhoppningsvis träffa Matilda, det var länge sedan!
Ha det gött!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0