JAAA! JAG HAR FÅTT EN OPERATON!!

Hej allihopa!
Imorse så vaknade jag upp av ett MYCKET GOTT besked kan jag säga och jag kan inte känna mig gladare än för stunden kan jag nog försäkra er om.
Jag har nämligen fått tid den 5e December för en operation på högerfoten för min hallux valgus som jag har väntat på i sååå många år.
"Hallux valgus innebär att stortån är snedställd och stortåns ände trycker mot tån som ligger bredvid den. Trycket på insidan av foten ger med tiden en benknöl och ofta även en inflammerad slemsäck som är smärtande. "
Pga detta så har jag inte kunnat ha vilka skor jag vill, när jag vill. Jag var tvungen att sluta spela fotboll pga detta och det var inte alls roligt eftersom att det var mitt största intresse under tiden jag spelade. SEDAN så har jag ett jobb där jag står och går hela dagarna och det har gjort att jag har haft mycket värk i foten på kvällarna och ibland även på morgonen när jag har vaknat dagen efter.
Som ni förstår så kommer det att vara väldigt skönt att bli av med denna knölen som har plågat mig alldeles för länge nu och det bästa med allt är ju att man får fara hem samma dag från sjukhuset och att jag får opereras här hemma i Piteå som näst intill ligger ett stenkast från lägenheten där jag och min sambo bor.

Nu ska jag bara se till att träna så mycket som möjligt och så mycket jag kan fram till operationen för då lär jag vara sängliggandes ett tag efteråt och kommer nog inte att kunna träna förens nån månad efter. Tråkigt men sant!
Så nu ska jag byta om till träningskläderna och börja bege mig mot step in!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0