111026

Hej allihopa!
Ni kanske kan gissa i mitt förra inlägg vad jag har hittat för något? Det tog bara sådär 1.5 månader att hitta vart man tar kort med denna cam som sitter på den nya bärbara datorn. Ja vad kan man säga, att pappa är elektriker har då inte smittat av sig ett dugg på mig kan jag lova för teknisk är jag då rakt inte och han kan verkligen allt som handlar om sånt här tjaffs!
Nååväl, tycker väl mest synd om er som får kolla på fler bilder än vanligt i min blogg men det är nog bara att vänja er för jag är en linslus och kommer nog alltid att vara det. :)
Idag har jag jobbat från 9.30- 15.00 och nu är jag trött, har sovit så otroligt dåligt de sneaste dagarna så det går inte att beskriva med ord.
Jag bara drömmer och drömmer och sedan så har jag ju en man sovandes bredvid som har fattat tycke för att snarka sådär var och varannan natt. Sugit nanting!

Igår sov jag iallafall MASSOR, hela 12 timmars sömn fick jag så då kunde jag inte direkt klaga om man säger så.. Men värre var det idag och några nätter framöver. En sak ska bli skönt iallafall, jag är ledig Fredag och hela helgen så då får jag sova ut på mornarna och även vara ute hur länge jag vill på Lördag för då är det halloween party som ni flesta kanske vet om? Om inte så kan ni inhandla era biljetter på carlings för dom säljer dom, om dom nu fortfarande gör det vill säga? för det börjar ju som dra ihop sig nu.
Ska ni klä ut er föresten? Det ska jag och mina kompisar göra, och har hört att det är väldigt många som ska det också så det kommer nog att bli hur roligt som helst!! Längtar.

Funderar starkt på vad som händer ikväll, jag är ju trött men har ingen lust att bara sitta här heller. Inge vidare kul!
Hade iallafall tänkt boka tvättid men efter det så? Äh, det återstår att se!
Nu ska jag iallafall dra mig från datorn!
Ha det gött!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0