<3

Hade en mycket trevlig kväll igår med mina kära vänner Bella och Nathalie och aningen sent blev det också.
Det är så roligt att umgås med folk som man inte sett på ett tag men har precis lika roligt tillsammans med ändå!
Inatt har jag sovit rätt så många timmar och vaknade 13.30 av mig själv. Nu sitter jag här vid datorn och äter en risifrutti och dricker lättdryck i smak av svartvinbär/hallon och ska om ett tag bege mig vidare mot jobbet.
Ikväll blir det bara att vara hemma tillsammans med Johannes, tror även att det blir så imorgon också för på Lördag är det party tillsammans med Anna och Erika som gäller och då ska vi göra om oss litegrann och därefter gå ut på halloweenparty på statt!
nu ska jag göra mig i ordning det sista och sedan vandra iväg den korta biten ändå fram till pressbyrån i gallerian.
Ha det gött!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0