..

En morgon
Så många frågor, inga svar..
Så många frågor, inga svar..

Jag glömmer aldrig bort min polare han tittade på mig och sa:
Känner du vinden som blåser I stan?
Det blir en förändring, allt dåligt är bra.
Jag vet nu att jag ljög när jag svarade ja.
Jag hörde någon blåste honom en dag.
Han är bortam nu finns bara frågorna kvar.
Jag tänker nästan aldrig tillbaks på den dan
Men vinden han prata om blåser idag
Jag undrar: Går jag ensam här,
Eller visar du min väg från en parallel värld?
Hoppas du hör mig vart du än är.
För den här går ut till dig och jag saknar dig vännen.

Så många frågor utan utan svar.
Så många låtar som fanns kvar.
Men vi glömmer aldrig dig.
Nej, den här går ut till dig, vi saknar dig vännen.
Ni kommer alltid leva kvar,
I varje steg vi tar.

Vi saknar dig vännen.

Bedöva mig, det känns som jag blivit halv
O nu är falska känslor bättre än inga alls
O det är inte det att min blick har blivit kall
Jag har sibirisk vinter, fast på insidan
Hur blev mina skor blivit så tunga?
Så många stjärnor som fallit alldeles för unga.

Vila i frid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0