Freeeedag!!

Hej allihopa!
Vaknade för närmare bestämt en timme sedan, med andra ord rätt så tidigt idag ändå- tycker ni inte?
Jag brukar i vanliga fall sova mycket längre, men under den senaste tiden så har både jag och Johannes klarat av den svåra uppgiften att vända på dygnet.
Jag ska snart hoppa i duschen, prova mitt nya shampoo och balsam (kanske hårinpackningen) och sedan fixa till mig och gå ner på stan. Måste inhandla litegrann till imorgon och halloweenfesten, det fattas litegrann för att jag ska vara den perfekta ... Ja vad? det får ni se imorgon!
Nu ska jag tydligen äta upp en macka från subland med kyckling och orient som Johannes kommit hem med sedan ska jag minsann hoppa i duschen!
Ha det gött.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0