min helg!

Hej allihopa!
Denna helg har för mig varit extremt bra, en blandning mellan party och lugn och skön.
Nu är det Söndag och jag har sovit i stort sett hela dagen, kan inte riktigt förstå varför? men jag har bara varit så otroligt trött och sen när man dessutom drömmer drömmar så att man är irriterad, fundersam och sur när man vaknar gör ju inte saken bättre direkt.
Nej jag har väl inte haft världens bästa start på denna dag men i helhet så har helgen varit bra.
Jag ska få sova själv inatt igen, precis som jag gjorde både igår och i Fredags och det tycker jag rakt inte om men vad ska man göra åt det egentligen? Han jobbar natt, jag dag och vi ses en stund på kvällen sedan skils vi åt och det är så vi lever vårat liv, inte alltid som tur är men ibland (när han jobbar på natten, vilket inte händer varje natt.)

I Fredags var det ju dock ledsamt på dagen, begravning för allas vår älskade Lasse.
Det var skönt att begravningen är bortgjord och att man har fått ta farväl på riktigt, många tårar spilldes den dagen men vi fick även skratta litegrann för dig i minnesstunden när vi satt där och mindes allt fint och all kärlek, allt skratt du givit oss under alla år du stått där och ställt upp som våran "morfar."
Nu har du i otrolig sorg och saknad lämnat oss men i våra hjärtan finns precis alla minnen kvar efter dig och på det sättet lever du kvar hos oss.
Du var ju så glad, så hjälpsam och visade att du brydde dig, vi bryr oss om dig med, det har vi alltid gjort och kommer även alltid att göra och nu har du fått somna in och jag inte bara tror utan jag vet att du har det bra där du är nu. Sov i ro, en sista gång- ett sista farväl!
vi har alltid, vi ska alltid och vi kommer alltid att älska dig, Lasse Boström.♥



Kommentarer
Therese

Du är alltid välkommen att sova här om du känner dig ensam :).

2011-10-23 @ 18:58:36
URL: http://theereese.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0