med sorg i mitt hjärta..

De senaste dagarna har varit väldigt tunga för inte bara mig utan hela min familj. Det är anledningen till att jag inte har uppdaterat någonting här på bloggen.
Det har liksom inte varit prio ett utan det har för mig varit att försöka hålla huvet högt och andas ren luft så mycket jag bara har kunnat.
En failjemedlem har oväntat gått bort och lämnat oss i helgen och det finns inte ord att beskriva hur jag därför känner i detta nuet.
Det gäller att ta vara på tiden man har tillsammans, det är något som jag har lärt mig för en dag kan det vara för sent.
Jag vill därför säga hur mycket jag älskar min familj, min släkt, min sambo och mina vänner. Det finns inte ord för hur tacksam jag är över att ha just er vid min sida. Ni är finast i världen!♥

En del av mitt liv rasade samman i helgen men det kommer sakta men säkert att byggas upp allt eftersom igen.
Det gäller att ge det tid och låta chocken gå över!

Må du vila i frid fina människa. ♥






De senaste bilderna på mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0