28/4

Hejhej!
NU har jag, Matilda och Johannes gått på stan. Johannes blev en vårjacka och en linne rikare och jag ett par skinnbyxor rikare. Det känns bra!
Föörutom de så satte vi oss och fikade på rödalyktan som numera även finns i gallerian.
Efter när vi gått på stan ett tag så sa Matilda till mig att jag skulle gå hem och vila ett tag eftersom att jag endast har sovit 3-4 timmar inatt så det gjorde jag och här är jag nu, nyvaken i sängen och skriver blogg.
Det var en mycket bra idé att vila kände jag och nu är det ju endast 1 timme och 45 minuter kvar innan vi ska äta middag på challenge och börja dricka lite alkoläsk.
Det blir nog bra det här känner jag, tror på en mycket bra kväll ikväll! :)

Dagens bilder!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0