Dröm hit, dröm dit..

Denna vecka startade iprencip så dåligt som den kunde göra när man vaknar kallsvettig, tårögd och alldeles förkyld efter en natt full i mardrömmar och hemskheter.
Jag känner mig mest bara irriterad och trött just nu, även om jag sovit många timmar så har jag vaknat hela tiden. Det tackar jag för!
Nu har jag iallafall precis ätit min middag och pratat med Matilda i telefonen som också drömde hemskheter inatt OM MIG, Jag frös nämligen nästintill ihjäl i hennes bil inatt..
Nepp, detta var inge gott tecken alls kan jag ju känna, men det blir väl bättre antar jag!
Ikväll blir det att umgås med Matilda och Bella och imorgon är det jobb som gäller, ändå fram till på Lördag. (Y)
Jag somnade tydligen med blött hår igår och ahr inte orkat fixa det överhuvudtaget idag eftersom att det kändes jobbigt, Men det hade jag faktiskt tänkt göra nu! 
Ha det fint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0