En liten sammanfattning.

Huset var jätte fint och jätte mysigt så nu är det bara att hoppas på det bästa!:)
Nu har vi precis ätit middag som jag har lagat igen, eller Johannes stekte köttet och jag gjorde klyftpotatis i olja och kryddor som sen stoppades i ugnen såklart, och även en hemmagjord pepparsås och sallad.
Nu har vi ätit färdigt och Johannes sitter och kollar på när Brynäs pissar på Skellefte (bokstavligen) , Själv så slösar jag ingen som helst energi på asen så jag satte mig vid datorn istället. Definitift mer värt!
Jag ska snart plocka undan maten och börja diska pannorna i köket men först ska jag bara smälta maten. Det var så otroligt gott och precis som Johannes brukar säga när jag lagar mat nu för tiden, (har ingen aning om varför han aldrig sa något förut..) Jag kan om jag vill!
Imorgon är det ju Fredag och då blir det att umgås med Matilda och ha en riktig tjejkväll hemma hos henne. Det ska bli kul!
Lördag blir det sedan hemmakväll med Johannes framför tvn bara eftersom att han säkerligen är sjuk då också, och på Söndag så ska jag, Isabell och Matilda umgås och kanske gå på bio eller något annat kul.
Två av mina favoriter fyller ju sedan år på Måndag, för att gå några dagar fram i tiden (Matilda och Johannes) så då blir det ju såklart att fira dom båda. Otroligt trevligt!
Sedan laddar vi ju upp för jobb Tisdag till Lördag efter de. Super bra dagar har jag framför mig nu, minst sagt!
Ha det fint. ♥

1 år sedan idag. Tiden går!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0