Fint är blev de!

Hejhej!
Precis städat, dammsugit och skurat hela lägenheten och även rengjort toan och dammat av dörrmattan.
Nu sitter jag här och tar det lilla lugna vid datorn och känner mig allmänt nöjd över de tre senaste dagarna. Dom har verkligen varit helt perfekta!
Imorgon är jag även då ledig och jobbar inte förens på Fredag då jag börjar kl 16.
Ikväll ska jag umgås med världens bästa Bea och ha det allmänt trevligt tillsammans med henne!
Nu bara slappa fram tills dess, ska springa ner på coop och inhandla en cocacola också hade jag tänkt, dessutom så måste jag ju skrapa mina 4 trisslotter som jag köpte för nån dag sedan. I hopp om tur så att säga!
Ha det fint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0