Fredag

Åh härre vad jag var vaken länge.. Ändå till 8 imorse ungefär!
dock hade jag turen med mig att jag vaknade just efter klockan 1 iallafall så jag sov inte bort denna dag ändå. Tack och lov! Idag är det ju verkligen hur fint väder som helst. Nästintill vindstilla och över 10 plusgrader och bäst utav allt strålande soool!
Jag har varit ute fram till nu ungefär för jag har varit på step in och fixat så jag får ett nytt kort där och kollade hur det såg ut där inne för Therese var där och tränade också. Väldigt fint var det!
Efter att jag varit där så sprang jag in på systemet och köpte några öl, gick en vända genom stan och sen gick jag hem igen och nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på musik.
Jag har ju dessvärre bara sovit 5 timmar nu så jag tror ändå att jag ska vila ett tag nu snart bara så att jag är pigg till ikväll när jag ska umgås med Matilda!
Vi ska ju laga middag, kolla film, dricka nån öl och ha tjejkväll ikväll, så jag far dit vid 18-tiden. Kuul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0