Husvisning

Hej allihopa!
Idag är jag feberfri och förkylningen har även den blivit bättre och lättare och jag har därför varit ut en sväng idag.
Jag hade ju hoppats på lite bättre väder och inte mulet, grått och kallt, men det var trots det väldigt skönt att få komma ut och få lite frisk luft!
Jag har nu varit förbi försäkringskassan och lämnat in ett papper och nu är jag hemma igen för snart är det ju middagsdax och även idag måste jag välja ut en maträtt som vi ska äta.
Har ju tagit några idéer från kokaihop.se och har därmed plockat fram både fläsk och kött från frysen.
Vid 18-tiden så ska vi fara iväg på husvisning, vilket ska bli spännande. Jag hoppas nu bara att detta hus faller oss i smaken för vi har ju kollat på endel nu om man säker så..
Näni, nu ska jag avrunda och kolla ett avsnitt criminal minds hade jag tänkt!
Ha det fint.♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0