Jobb!

Hej allihopa!
Nu är det endast en timme kvar innan jag börjar jobba och jag sitter här vid datorn och äter kött och sallad. Dvs, rester från i förrgår.
Bortsett från att jag nu ska jobba idag och inte har någon som helst aning om när jag slutar så har jag heller ingen som helst aning om jag ens hinner göra något annat idag- det tror jag inte.
Så kommer de nog se ut för det mesta nu denna vecka, eller jag har ju faktiskt ett gymkort på step in 24. Dom har ju alltid öppet så jag kanske svänger förbi där efter jobbet någon dag men jag tror att jag för det mesta kommer att träna innan jobbet faktiskt eftersom att jag inte börjar förens 16 alla dagar fram till Lördag.
DÅ hinner man ju med både det ena och de andra innan jobbet faktiskt.
Nu ska jag äta upp min mat och sen bara ta det lugnt fram till att jag börjar. Har ju faktiskt redan hunnit göra mig klar och allt. :)
Ha det fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0