Måndag!

Hejhej!
Idag är det Måndag och det första som jag egentligen gjorde idag var att jag gick till Wallstens och hämtade ut min nyckel och sen gick jag hem igen och har förutom de inte gjort någonting alls idag, men det är mest bara skönt!
Johannes jobbar idag igen så han far iväg ganska snart så då blir jag själv igen men jag jobbar ju faktiskt imorgon afterwork från klockan 14 så då får ju han vara ensamen.
Jag ska allt försöka mig på en tidig kväll ikväll. Jag har lyckas vända på dygnet nu igen men det är ju lite svårt att undgå om man jobbar till klockan 5 på morgon.
Ska försöka vända tillbaka det någolunda ikväll iallafall för jag måste erkänna att jag känner mig lite trött just nu.
Nu ska jag göra något i väntan på maten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0