Sjukling

Hej allihopa!
Denna dag var inte heller bra kan jag lova, snäppet värre än igår också dessutom.
Har inte sovit mycket inatt pga huvudvärk, och förkylning. Har mest legat och svettats rejält, nästa stund frysit rejält och i tredje sekund nysit som en galning. Sen började hostan och Johannes hostande även han såklart på en och samma gång ungefär så de var gode omöjligt!
Jag vaknade sedan imorse ungefär i samma veva som Johannes gick på jobbet, spydde av min extrema huvudvärk, tog febern som då visade 38.5 ( har inte vågat ta den igen för att jag är rädd att den stigit, vilket det känns som...) och sen gick jag och la mig igen.
Steg upp först vid 13 i hopp om att jag skulle må bättre då men icket för då hade jag ingen röst kvar heller.
Allt på samma gång(!!) Så jag ringde till jobbet och sjukskrev mig idag, vilket jag absolut egentligen inte ville.
Men nu eftersom att jag sovit hela dagen så var de nog behövligt för bra har jag ju rakt inte mått och har inte förflyttat mig från sängen på hela dagen.
Det är bara sova ut så länge jag kan imorgon, äta en massa panodil, dricka mycket vatten och försöka fara på jobbet imorgon. Det känns ju tveksamt att jag kommer att orka men det kan ju ha hunnit vända till imorgon eftersom att jag varit sjuk sen igår! Hoppas. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0