Söndag 15/4

Hej allihopa!
Nu sitter jag och Johannes och kollar på big brother men för tillfället är det paus och då satte vi oss vid varsin dator.
Denna dag har faktiskt varit bra, inte alls så stressig som jag trodde att den skulle vara. Jag han ju iallafall med allt som jag skulle, förutom dammsuga och skura men det får jag fixa imorgon.
Allt fika är ju iallafall klart och städningen också så det blir ju lite mindre måsten till imorgon då, vilket känns skönt såklart eftersom att vi både ska få hit gäster när Johannes fyller år också ska vi på husvisning 16.00.
Idag fick Johannes även bestämma middag, han till ära och valde då kött, pommes, sallad och sås till middag så det har vi nu ätit och det smakade bra kan jag lova! Så det var ett bra matval kan jag tycka.
NU har jag ju faktiskt suttit här i två pauser och sprungit fram och tillbaka till tvn.
Tänkte bjuda på lite bilder på maten som vi åt idag och sen sätta mig framför tvn istället!
Hoppas på att Joe åker ikväll föresten.. Vad säger ni?
'
Och såhär såg föresten min marängtårta ut innan jag rullade ihop den. La dit lite extra bär också men dom var fortfarande frusna när jag tog bilden. Ungefär såhär såg den iallafall ut!

Gott,gott!!:)


Kommentarer
Bella

Förresten, varför skulle du rulla ihop tårtan? Kunde du bara inte ha halvat den och lyft den på andra halvan? ;p

2012-04-16 @ 00:58:13
URL: http://mycookingheart.blogg.se/
Sandra

den ska vara en ihoprullad tårta. Det går inte bra ibland att rulla ihop den bara. ;p

2012-04-16 @ 01:47:31
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0