back home!

Haft en jätte bra dag/kväll på jobbet idag men nu är jag hemma igen med onda fötter som vanligt.
Jag har därför lagt mig i sängen direkt jag kom in genom dörren och har tänkte se lite serier. Jag är ju faktiskt trött också så det hade ju inte suttit fel att sova snart kanske. Då vaknar jag ju i tid till imorgon och har hela dagen på mig att göra annat eftersom att jag inte börjar jobba förens kl 16.

Jag sitter för tillfället och fnissar åt hur Johannes håller på vid datorn, han har verkligen D.A.M.P när han sitter och spelar och det kan jag lova. Han bara skriker och skriker och sen blir han tyst och sen skriker han IGEN.
Arg är han, irriterad. Jag tycker mest att det är roligt jag! hehehe.. Fast nu skrattar han helt plötsligt, tala om humörsvängningar på den killen!
Nu ska jag kolla tv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0