April 18, 2012

Fastnade i serien 90210 igår och somnade därför senare än planerat, som vanligt.
Jag vaknade därför just efter klockan 12, konstigt nog så är jag fortfarande trött och sliten men jag tror att det kan ha med jobbet att göra också.
Tråkigt väder har vi ju idag också dessutom så ut vill man ju egentligen inte, det är ju tur att jag jobbar inne hela tiden och slipper gå ut förutom när jag går dit och hem.
Therese har varit förbi en sväng och grattat Johannes men hon for hem för ett tag sedan och vi har nu alldeles precis ätit palt till lunch.
Jag börjar ju jobba om typ en timma men har ingen som helst aning om när jag slutar, som vanligt så det återstår väl att se då.
Det är ju Onsdag idag iallafall och denna vecka har hittills gått jätte fort kan jag känna. Det är bra att jobba, då går dagarna otroligt mycket fortare.
Nu ska jag bara slappa ett tag i sängen fram till att jag börjar.
SÅ skönt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0