April 24, 2012

Hej allihopa!
På sistone har det hänt mycket kan jag säga. Det började faktiskt med att jag har jobbat mellan Tisdag till Lördag och sedan igår så började jag det jobbiga projektet med att färga om mitt hår så att det är nytt och fräscht till i Vår/sommar.
Idag blev jag färdig med håret och jag känner mig nöjd. Men som ni ser på bilderna så var det först väldigt koppar färgat och sedan väldigt gul/oranget och nu har jag äntligen fått till den underbara askblonda färgen jag önskade mig. Den färgen ser ni på  de två bilderna längst ner. :) Fint? Visst!
Förutom detta så har vi fått den goda nyheten här igår att vi numera är husägare och har därmed varit på "husmöten" med några snubbar plus att vi har fyllt i några papper. Huset ligger nära och bra till på Strömnäs och vi får flytta in där så snart som möjligt, men det blir troligtvis inte förens i Juli eftersom att det är uppsägningstid på lägenheten- 3 månader.
Vi känner oss överlyckliga över detta och huset är jätte mysigt och jätte fint, i perfekt storlek så där kommer vi utan tvekan att trivas!♥
Det firade vi med champagne och gómat igårkväll!
Idag så har vi även varit och hälsat på både mina föräldrar och Johannes föräldrar, Sandra och Jesper sedan så har vi ätit på ängeln och som sagt varit på möten sedan klockan 10 imorse så det är inte förens nu vi kommer hem och jag ska äntligen få sova.
Har nämligen bara fått mig 3-4 timmars sömn inatt och är som en levande zombie just nu. Dödstrött!
Nåja, bättre start på denna vecka går nog inte att få skulle jag tro. Imorgon blir det fika på stan med Bea och sedan får vi se vad resten av dagen har att erbjuda! Ledig ändå fram till på Fredag så mycket ska hittas på denna vecka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0