Vinterkläder ut sommarkläder in.

Nu har jag tagit exakt alla kläder från Svensbyn hit till lägenheten och satt in alla mina vinterkläder i en kartong som jag brukar.
Imorgon ska vinterkläderna ner och sommarkläderna upp från källaren och det känns sååå HÄRLIGT!
Det var ju däremot tråkigt all snö som kom för nån dag sedan men det försvinner nog illa kvickt tror jag. Det är ju trotsallt plusgrader ute fortfarande.
Förutom de så har jag även rensat bort några jeans som jag inte använder och som jag därmed känner inte får plats i min garderob så dom tillsammans med en svartsäck andra kläder plus några väskor ska jag därför skänka bort till min kusin Matilda. Så då är det bara hoppas på att något utav de faller henne i smaken istället!:)
Nu känner jag mig nöjd och glad över denna Söndag för jag har verkligen fått nödvändiga saker gjort idag och de känns kaaanon!
Hejdå! Vi ses nästa vinter.♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0