Grilltajm!

Nu har Vi varit runt hela dagen känns de som, fastän de inte riktigt är så men vi har hunnit på lite olika ställen iallafall.
Vi började med att vi for iväg på coop och storhandlade, det behövdes verkligen kan jag lova och det finns inge bättre än en full kyl och frys.
Efter att vi varit och handlat så köpte jag kattgodis till Molle och vi for till Svensbyn och hälsade på mina föräldrar. Han visades bli väldigt lycklig av godiset och hade ätit upp allting under beloppet på nån minut.
När vi varit där ett tag så åkte vi vidare in till stan igen och hälsade på mormor. Där lekte vi med hennes väldigt spralliga lilla toypudel valp och åt en glass i trevligt sällskap.
Nu har vi kommit tillbaka hem igen och ska börja grilla. Köttet är redan i marinad så nu ska vi bara slå igång grillen och vänta på att grillen blir varm och sen serveras här entrecote, majs, halloumiost, friterad klyftpotatis, sås och sallad. Mumms!
Johannes köpte ju faktiskt hem en fritös här om dagen, skönt! Då kan jag börja fritera lökringar själv som typ är hur jäkla gott som helst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0