Lördag

Lördag idag då, inte en dag som jag direkt lagt så mycket märke av.. Denna dag har varit den sämsta på länge.
Jag var tvungen att fara hem från jobbet pga illamående, hjärtklappning, kallsvettning och yrsel och dessutom så svimmade jag. Har som ni förstår varit en rätt så tuff dag och jag tog mig även ett besök på akuten där jag blev kvar ett bra tag innan jag tillsist fick fara hem 21.00!
DÅ hade dom tagit flera provrör, blodtryck och blodprov och även en massa "hjärntester" .
Dom kom iallafall fram till att jag har lågt blodsocker och att det var därför som jag svimmade och hade hjärtklappning osv.. Detta kommer gå över om du äter och dricker bättre sa farbror doktorn och sedan fick jag fara hem igen.
Detta säger ju sig självt och är en riktigt bra förklaring till varför jag varit så otroligt trött de senaste dagarna men nu kan de ju bara bli bättre.
Jag får ju dessutom vila upp mig ordentligt till på Tisdag när jag jobbar nästa gång igen och de blev en bra Lördagskväll iallafall. Fast den i stora hela bestått av städning, tvättning och diskning men de måste ju också göras.
Kommer att tvätta största delen av dagen imorgon också skulle jag tro och ta mig en vända på nolia igen!
Jag måste äta langos och hitta något fint.
Nu kommer Johannes hem på rast så jag ska äta klart min soppa och umgås med han ett tag och sen blir det film!

Dom tog några rör blod av mig. Jag blev ledsen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0