lyckligare nu

Huvvaligen vad jag har blivit dålig på att uppdatera min blogg, men de är väl egentligen ingenting man behöver be om ursäkt för, för jag har faktiskt haft viktigare saker för mig.
Nu, de senaste dagarna så har de faktiskt inte hänt så mycket, jag har mest jobbat och stått i. Förutom de så har jag festat och både Fredag och Lördag var himla bra och jag känner mig nöjd.
Nu har jag äntligen fått mitt nya schema och förutom de.. SKRIVIT PÅ provanställningspapper som räcker i ynka tre månader och sedan skriver jag på tillsvidareanställningspapper. Wooho! Feels god kan jag lova!
nuu sitter jag här och äter jordgubbar i brist på annat, det är gott och jag känner mig bara så slö men de får jag vara. Det är ju ändå Söndag menar jag!
Nu ska jag ta mig en dusch och sedan ta en promenad in till stan. Jag ska nämligen hämta bilen på Johannes jobb och sen ska jag åka runt och hälsa på lite folk hade jag tänkt. De känns som jag ite haft tid med de på ett bra tag nu.
Ha det fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0