Onsdag

Jobbade till 00.30 inatt och har sedan dess tagit en bit mat och druckit coca-cola.
Jag kan inte beskriva hur gott det är att dricka en cola efter ett hårt arbetspass, det är bara sååå obeskrivligt mumms.
Nu har jag iallafall hunnit duscha också, det var så skönt kan jag lova och nu ska jag kolla film med Johannes sen ska vi gå och lägga oss.
Imorgon är vi båda lediga, det händer inte så ofta känns det som.. Brukar vara så att antingen jobbar han när jag är ledig och jag när han är ledig eller så jobbar båda två samtidigt. Tråkigt men sant!
Hoppas på fint väder imorgon då så vi kan gå runt på Nolia länge och bara njuta av god mat och värmen.
Sen jobbar jag Fredag och Lördag igen, som vanligt och precis som så många andra helger så kommer de nog inte ske särskilt mycket förutom de!
Denna vecka så jobbar jag iallafall bara 4 dagar så då hinner man återhämta sig lite, detsamma gäller nästa vecka men de känns perfekt så för då hinner man med lite annat också!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0