Torsdag

Precis slängt in två stora bildbomber här på bloggen från de senaste veckorna. De blev några bilder om man säger så! hehe.
Har gått på Nolia idag med Johannes men vi var aningen sena och rätt som de var så stängde dom.. Vi han bara gå i 1.5 timmar ungefär och då satte vi oss och käkade lunch de första vi gjorde också.
Vi trodde nämligen att dom stängde klockan 6 men så stngde dom klockan 5. Otur! Men vi betalade ju trotsallt ite för våra biljetter så de gör inte så mycket. Kanske man får fara en gång till någon dag innan dom ska stänga igen.
Vi han iallafall köpa med oss glödkaka hem och de är ju de viktigaste, så jääääkla gott! Tror minsann att jag ska ta mig en macka redan nu och sen cyklar jag vidare till Bella och umgås med henne.

Imorgon väntar jobb igen och likaså på Lördag men idag så fick jag en varm och solig ledig dag, precis som jag önskade. Tack för de moder narur!
Ha det fint!
:)

just precis såhär såg jag ut på Nolia idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0