Effektiv dag!

Det har varit en väldigt effektiv dag idag måste jag få säga eller iallafall efter 14.00.
Först så har jag nämligen jobbat mellan 14-23.30 dvs 9.5 timmar och for därefter direkt till gymmet och tränade lite kondition, ben och rumpa i en timma.
När jag sedan kom hem så började jag rensa ur både mina och Johannes kläder och förflyttade alla mina kläder och Johannes sockar + kallingar till den nya garderoben. Det blev så jäkla bra!
Jag har dock ett problem.. Det kommer att vara omöjligt för mig att nå till kläderna som ligger på de två hyllorna högst upp. Jag är ju bara 158 cm lång. Det svider ibland! haha. Som tur är så har ju faktiskt Johannes köpt mig en pall så att jag ska nå så mycket som möjligt, men i detta fall så fick jag ta en stege som Johannes använde när han satte listerna i taket. 
Hur som helst så löser det sig säkert på ett eller annat sätt. Jag får väl be han ta ner mina kläder som jag ska ha på mig i värsta fall. ;) 
Nu har jag börjat varva ner iallafall för första gången på snart 14 timmar. Det är skönt för både ben och huvud!
Imorgon ska jag träna på step in igen men denna gång ganska direkt när jag har vaknat och sen så har jag inte så mycket planerat. Det blir nog att städa upp här hemma iallafall för det är inte gjort på över en vecka nu så det behövs sen så ska jag tydligen få öppna min julklapp i förväg! Woooho! Mest nyfiken kan jag lova..

Hoppas "spaghetti-armarna" växer snart, men lite mera styrka har jag allt fått i dom!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0