Fredag

Åh! Jag är så otroligt trött, men jag kan verkligen inte sova. Fattar inte vad det är med mig..
Jag somnade inte förens klockan 6 imorse och vaknade klockan 11 när Johannes telefon ringde och sen dess har jag inte kunnat somna om. 
Jag klev därför upp och tog mig en duschoch tog på mig kläderna som jag ska ha på mig idag. Sen så slog jag på en till tvättmaskin.
Jag tvättade ju igår också men jag vill verkligen tvätta undan allt nu och jag är på god väg för nu är det bara handdukar och sängkläder kvar att tvätta. Älskar att ha tvättstuga och tvättmaskin i huset, endast en trappa ner. Men jag tvättar trots det inte oftare än en gång per vecka och de känns nästan för lite ibland. Men eftersom att vi byter sängkläder en gång per vecka så kan de ju vara skönt att tvätta undan allt på en och samma gång så har man det bortgjort, för roligt kan man ju inte direkt påstå att det är.
 
Idag är det kallt ute, IGEN. Men snöar gör det tack och lov inte iallafall.
Jag och Johannes hade tänkt fara ut med skotern men det uteslutades. Det ska ju vara roligt och skönt att vara ute med skotern så att man kan stanna upp på något mysigt ställe och grilla. Man far ju inte ut för att frysa ihjäl direkt.
 
Linda kommer snart hit, hon ska tydligen köpa med sig sushi och äta här så jag sitter och funderar vad jag ska hitta på att äta då. Synd att jag inte äter sushi.. Jag får verkligen inte i mig de, men annars hade ju jag också kunnat äta det idag innan vi ska gå på stan det hade ju varit lindrigt.
Äh, tacka vet jag husmanskost. Jag får släng ihop något ätbart till mig och Johannes men först ska jag torka mitt hår, sminka mig och göra mig klar för stan och bowling samt middag ikväll.
Detta är föresten Johannes nya skoter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0