Fredag

Hemma igen efter mitt 12-timmarspass på jobbet!
Jag har varit helt själv i serveringen idag i restaurangen med kockarna. Det har gått bra men man har haft mycket att göra. HELA tiden. Men tiden har gått fort kan jag lova!
Jag har alltså jobbat sedan halv 12 imorse fram till kvart i 12 inatt. Dessa timmar har gått med raketfart och nu blir det soffhäng. Jag har några serier att se som tillexempel kvällens avsnitt av x-factor- man måste ju se vem som vinner!, morgonens avsnitt av julkalendern (förstås) , och slutligen förra fredagens avsnitt av vampire diaries som jag inte har haft tid till att se förens nu ikväll.
Jag kan ju faktiskt se på serier och filmer nästan hela natten om jag vill. Jag börjar nämligen inte att jobba förens 18.00 imorgon. Wiihi!
Längtar dock efter Johannes att se film tillsammans med, det är så tråkigt att kolla film själv.
Men han är på firmafest på western farm tillsammans med sitt jobb så de kan väl bli sent antar jag . :) Hoppas att han har det trevligt iallafall! Myskvällar i soffan är ändå det bästa så jag är då nöjd.
Ha det fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0