Glader jag!

Nu har det äntligen blivit lite klarare kring planerna imorgon. Jag har inte riktigt bestämt mig för EXAKT VAD jag ska göra. Men jag har lite val att välja och vraka mellan och de hade jag ju inte från början. Vad jag visste iallafall så nånting kommer jag allt att kunna hitta på. Känns kanon!
Jag är på ett väldigt bra humör nu iallafall så jag hller på att göra lite mysigt och fint här hemma till nyår. Inte för att jag ska vara här lägre än fram till 19.00 men de är ju ändå kul att ha det fint.
Jag ska därför dammsuga, skura, dammtorka, tvätta undan de allra sista också diskar jag undan den sista disken så att vi absolut inte ska behöva göra något sådant de första vi gör år 2013.
Känns så tråkigt att jag inte får fira in de med Johannes. Men man får ju träffas dagen efter iallafall så de gör kanske ingenting.
Jag får ju äta nyårsmiddag tillsammans med han iallafall så det är ju alltid nått.
Nej, jag har latat mig hela dagen idag så nu ska jag allt ta tag i allt här hemma. Johannes har tagit sig en powernap och har bett mig väcka han senare så det ska jag göra när städningen är klar för sen är de nog dax för mig att lägga mig.
Han måste ju vara vaken inatt eftersom att han jobbar imorgon natt. Han måste vända tillbaka dygnet så att han orkar imorgon med andra ord.
Ha det fint!
PUSS
En bild på jag och Therese under bowlingen i Fredags,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0