Happy new year!

Sista dagen idag av detta år. Jag hoppas personligen på att år 2013 blir ett bättre år än detta för detta år har varit så otroligt omtummlande och i största del jobbigt.
Detta år kan bara bli  bättre och ett av mina nyårslöften blir att ta vara på tiden och leva mer i nuet och tänka mera på mig själv och de jag älskar i min omgivning. Sedan är det två till mer privata så dom är de ju bara jag som märker av om jag fixar.
Ett annat som inte är privat heller är att jag vill fara ut och resa mer detta år. Både utomlands och inom landet.
Fara och hälsa på mina syskon i Göteborg och Stockholm samt fara till varmare breddgrader mer än en gång.
Dessa löften är mer för min egen skull, för att få leva och ha roligt och kunna slappna av mera.
Jag har sett att många har träning som nyårslöften men de gör jag ju redan minst tre dagar i veckan så det krävs inget löfte till mig själv för att klara av.
Nu ska vi börja tillaga nyårsmiddagen och till den så tar jag min första öl. Ikväll ska jag ha så jäkla kul, vars jag än befinner mig så ska jag verkligen slappna av och ha ROLIGT!
Gott nytt år kära vänner och ovänner där ute!♥
Puss och kram, ta hand om varandra.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0