Impuls lugg!

Nu har jag kommit hem igen efter att ha varit och fixat håret samt varit och hälsat på både mamma och pappa och sen jesper och Sandra. Både Melker och Lovis hade vattkoppor stackarna!
Jag blev nöjd med håret iallafall och mitt eget hår var längre än jag kunde minnas så det försvann ite jätte mycket längd från de ändå. Det är mest tjockleken som är borta. Men det visste jag ju redan!
Jag bad även henne klippa av luggen också beskrev ajg exakt hur jag ville ha den. Nämligen exakt samma lugg som jag själv klippte på mig för tre år sedan. En sned lugg som är lite hackig. Jätte snyggt! Jag känner mig nöjd och är glad att jag äntligen gjorde någonting med min tråkiga lugg som jag inte gjort något alls med på flera år. Impuls när den är som bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0