Måndag

 
Idag har jag varit igång hela dagen lång från klockan 11 imorse när Andreas hämtade upp mig på järnspisen och vi åkte iväg till Luleå för shopping tillsammans med Sakke och Lina.
Dom skulle handla julklappar och så blev de. Jag hade tänkt hitta litegrann till mig själv men det gjorde jag inte.
Jag mår inte dåligt för de för jag talade ju om för er att jag har beställt hem en as snygg bh för någon dag sen och vet ni vad, DEN HAR KOMMIT!
Jag har haft den på mig nu ett tag och den passade perfekt och var skönare än vad jag trodde. Supernöjd!
 
När klockan var 20.00 så var det dax för oss att bada. Isabell hade bokat poolen och bastun igen i hennes källare så där har jag, Emil, Andreas, Sakke, Emelie, Lina och Isabell varit och simmat runt nu i några timmar fram till klockan var kring 23 då vi klädde på oss, duschade och tog en matbit.
Nu är jag sådär allmänt trött och slut, så som man ofta blir efter bad och bastu så jag ska lägga mig och kolla film alldeles snart.
Johannes har Dan på besök så jag ska väl inte störa dom direkt när dom sitter i tv-rummet och kollar. Så jag sitter väl kvar vid datorn och kollar film genom den. Det funkar ju också!
Jag tycker om den.
bada pool!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0