Onsdag

 
Idag har jag umgåtts ett litet tag med Lina och följt med henne när hon har inhandlat sin sista julklapp för i år och även planerat litegrann inför nyår.
Tydligen så var det ont om stugor i Kobdalis så det kan lika gärna bli Dundret för våran del, men vi ser ju vad som händer. Det blir nog bra vilket som bara det finns afterski och en massa glada människor.
Själv har jag varken varit i Kobdalis eller på Dundret så för mig kvittar det rent ut sagt. Jag blir nog nöjd vilket som.
 
Nu sitter jag vid datorn och bara tar dte lugnt. Jag ska slå på en film som jag ska se fram till att jag och Johannes ska fara och äta på challenge och sen blir det bio för att se Hobbit efter de.
Hobbit är väl inte min typ av film direkt men va fan, man lev bara en gång och nog kan den väl säkert vara bra!
Nej, en mannaafrutti för att stilla hungern lite innan den riktiga maten och dagens avsnitt av julkalendern kanske.
Så får de bli!
Har min snygga bh på mig idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0