Onsdag

 
Nu har jag precis kommit hem igen efter att ha umgåtts med Isabell och Matilda sedan halv 2.
Vi har fikat på stan, suttit och pratat och bara haft det jätte trevligt och tagit igen all tid som vi har tappat de senaste veckorna. Vi har inte hunnit umgås så mycket pågrund av jobb och annat. Men idag tog vi igen det och de var verkligen jätte trevligt!
Jag har även varit förbi Jesper och Sandra också. Men dessvärre så var dom inte hemma, åh. så synd. Jag längtar ju efter mina brorsbarn!! Men det var bara att vända och åka hem igen, jag får helt enkelt ringa nästa gång.
Just nu sitter jag och funderar på vad vi ska äta för någon mat idag. Vi handlade ju igår så vi har en massa hemma men jag har dåligt med idér som vanligt!
Under tiden som jag var på stan så bokade jag även in mig för att ta bort hårförlängningen igen och även en ny klipptid.
Jag valde att inte färga om håret denna gång eftersom att färgen fortfarande är väldigt fin när jag både färgade och slingade det sist och med hjälp av slingorna så syns ju inte utväxten lika mycket. Det var ju bara tre månader sedan sist och de lär ju ändå bli blekt när vi ska utomlands i Januari i två veckor.
Ska nog färga om de när jag kommer hem igen efter resan och då står de mellan två helt olika färger. Men jag har lite svårt att bestämma mig så vi får helt enkelt se vilken färg de blir. Kanske jag chockar er helt!;)
 
Ikväll blir det bara att vara hemma och ta det lugnt i soffan. Vi har en massa måsten egentligen som städning osv. Men jag vet inte om jag orkar ta det ikväll men vi ser ju. Det hade varit skönt att göra bort de också innan helgen för jag jobbar ju Torsdag, Fredag och Lördag denna vecka också så då hinns ju inte så mycket annat med förstås.
Nu ska jag iallafall snart fara och hämta upp Johannes på hans jobb eftersom att han slutar klockan 7 och sen ska jag fara och träna på step in efter de i en timme iallafall.
Känner mig så otroligt duktig nu, nu gäller det bara att hålla sig från att dricka coca cola och småäta godis också så jag får bort sötsuget helt men de borde ju logiskt sett inte vara svårare än att sluta röka som jag ju faktiskt har klarat av sedan snart 6 veckor tillbaka.
Klarar jag av att få bort sockerberoendet också så kommer jag att vara otroligt stolt över mig själv.
Har gjort stora framsteg med att vara nyttig under de två senaste månaderna. Thumbs up for me!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0