Söndag

Nu sitter jag här i soffan igen. Jag somnade inte förens jätte sent och steg upp för 15 minuter sedan och klädde på mig.
Jag gjorde de inte frivilligt faktiskt, men jag ska skjutsa Jakke och Matilda till skogs hotell och sen ska dom åka till Thailand. Fuskisar!
Någon gång ska jag också åka till Thailand såklart.. Kanske nästa år men detta år ska vi ju iallafall få åka till fuertuventura och det är ju alltid nått. Jag längtar så jag spricker!
Johannes är ute med skotern idag, jag fick inte följa med men det gör inte sådär jätte mycket. Jag får väl stanna hemma och planera inför mitt nyår som fortfarande är helt jäkla oplanerat. Jag är sjukt stressad men jag är samtidigt helt övertygad om att jag kommer på nånting roligt att göra. Det är ju roligheter i hela Piteå och överallt!
Men de är ju kanske inte sådär jätte konstigt att man är stressad. ÅÅÅH jag blir galen!
En bild från förra nyår.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0