Söndag

Nu har jag och Matilda spelat bingolotto och inte vann vi något, nån utav oss. Typiskt!
Det är ju iallafall en rätt så trevlig Söndagssyssla iallafall när man i vanliga fall inte gör särskilt mycket.
Jag for från Matilda klockan 8 och har därefter tränat mellan 20.15-21.45 på step in.
Det blev ett rätt så hårt pass idag så det kommer säkerligen kännas av imorgon men jag tycker att träningsvärk är en skön känsla då man verkligen känner av att träningen gjort verkan.
Nu tvättar jag sängkläderna och har tidigare tvättat en svart maskin med kläder så nu ska jag byta till nya sängkläder och börja städa huset sen se dagens avsnitt av julkalendern, därefter en film och sen sova.
Hoppas alla har haft en bra Söndag för det har jag haft!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0