Tack och adjö för idag!

Hemkommen från jobbet. Jag slutade klockan 1 idag men eftersom att jag fick börja 18.00 idag (väldigt sent med andra ord) så blev det ett väldigt kort pass på ynka 7 timmar. Lite knäppt att man känner så egentligen men med tanke på att vi minst brukar jobba 9 timmar per pass så känns det lite kort.
Kvällen har med andra ord gått fort och nu har jag ganska precis kommit hem igen efter att ha skjutsat hem mamma och pappa från Gun och Robert . Det var kul att träffa dom en stund när det var en hel vecka sedan sist jag gjorde det. Pratat i telefon har man ju gjort men jag har inte hunnit dit någonting när jag har jobbat ganska mycket i veckan.
 
Jag han inte se vampire diaries igår så jag ska sätta mig och se de nu innan jag blir för trött. Jag har ju faktiskt två avsnitt att se nu dessutom när det kom ut ännu ett nytt igår! Wooho!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0