Tisdag

Hejhej!
Har ju inte skrivit en rad sedan i Söndags såg jag nu, men jag har bara inte tänkt på de helt enkelt och haft annat för mig.
Igår så hade vi hur som helst personalmiddag hemma hos Cissi och Danne hela gänget och det var verkligen jätte trevligt.
Vi blev bjudna på tacos och dryck till de så de flesta drack mousserande vin, och öl medans jag och Emmelie drack alkoholfri, öl coca cola och fanta.
Endel fortsatte dricka hemma hos Andreas också när vi for hem från cissi och Daniel men jag som var en av de första som for hem styrde kosan direkt hemåt och la mig i soffan och kollade mysteriet på greveholm och sen somnade jag och vaknade upp efter en rejäl sovmorgon imorse.
Idag har jag och Johannes varit tillsammans i två år så han har varit in på systembolaget och handlat hem en lagrad julmust som tydligen ska vara god också ska han nu göra iordning friterad banan och glass. Har då aldrig smakat något utav de så hoppas de blir gott men de är de ju säkert!
Vi har inte setts nästan någonting idag förens nu eftersom att jag har jobbat i 10 timmar och inte kom hem förens klockan var 12 ungefär.
Men nu ska vi kolla en film och äta hans friterade banan och glass!:)
Bilder fårn idag och igår!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0